lørdag den 26. september 2009

Here it goes again...

Nu har jeg så kastet mig ud i det igen, jeg har egentlig forsøgt mig med det her solo blogging før, men det gik hurtigt i sig selv igen. Forsøg nummer 2 kommer ikke mindst pga. heftig lobby virksomhed fra min gode ven Martin Hjorth, som også er manden bag den glimrende börneblogger, men også fordi jeg har tænkt at det kunne være sjovt med et sted hvor jeg mere frit kunne kaste begejstring, hype og kærlighed efter først og fremmest den musik som jeg er faldet over på et givent øjeblik. Jeg går stærkt ud fra at du kender mig siden du er kommet forbi og så ved du sikkert også at jeg skriver hos Frekvens, og det har jeg tænkt mig at blive ved med, men derovre har det mere smag af nyheder og anmeldelser hvor denne blog har til formål at komme med mere personlige betragtninger end dem jeg levere hos Frekvens.

Jeg kommer helt sikkert til at rode en del med den grafiske side en hel del tid endnu, dels fordi jeg på ingen måde er særligt teknisk anlagt, og dels fordi jeg ikke rigtig er sikker på hvad jeg synes som vil se godt ud endnu, så bær over med mine eksperimenter.

Nu må vi se hvor længe jeg overhovedet synes det er sjovt, velkommen til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar